5 razlogov za redno telovadbo

Vsi vemo, da je redna telovadba zelo zdrava in koristna, vendar se je vseeno ne poslužujemo dovolj pogosto. V spodnjem prispevku si preberite, kako nam redna športna aktivnost lahko koristi.

Telovadba izboljša naše razpoloženje

Po napornem stresnem dnevu smo ponavadi utrujeni, slabe volje in nedružabni. Že 30 minutna telovadba v fitnesu ali tek na prostem lahko popolnoma spremenita naše razpoloženje, saj se pri športni aktivnosti sproščajo snovi v možganih, ki pozitivno vplivajo na naše razpoloženje. Ob redni telovadbi se bo preoblikovalo tudi vaše telo, kar pa bo pozitivno vplivalo na vašo samozavest.

Imeli boste več energije

Ste zadihani od hoje po domačih stopnicah? Utrujeni od vsakodnevnih hišnih opravil? Redna telovadba bo povečala vašo fizično moč in kondicijo, tako da boste lažje opravljali tudi vsakodnevna opravila. Športne aktivnosti povečajo dotok kisika in hranljivih snovi po celotnem telesu in s tem pripomorejo k bolj učinkovitemu delovanju kardiovaskularnega sistema. Ob bolj učinkovitem delovanju vašega srca in pluč boste imeli tudi več energije za delo in ostale aktivnosti.

Nadzira telesno težo

Redna telovadba nam bo zagotovo pomagala pri izgubi odvečnih kilogramov ali pa le obdržati željeno telesno težo. Ob vsaki telesni aktivnosti porabljamo kalorije – bolj je intenzivna, več kalorij porabimo. Ni potrebno, da telovadimo več ur dnevno, zadostuje že 30 minutna visoko intenzivna vadba. Zelo koristne so tudi malenkosti, kot je dnevna hoja po stopnicah, namesto vožnja z dvigalom.

Zavira proces staranja

Po tridesetem letu starosti večina ljudi vsako leto izgubi nekaj procentov telesne kondicije. Ob redni telesni aktivnosti lahko ostanete v dobri telesni pripravljenosti veliko dlje. Ohranja tudi prožnost kože in zmanjšuje možnost nastanka bolezni povezanih s staranjem (osteoporoza, srčne bolezni ali srčna kap).

Pomaga pri boljšem spancu

Morda se zdi samoumevno, vendar so mnoge raziskave pokazale, da sta redna telovadba in izboljšanje spanca tesno povezana. Že trideset minutna telesna aktivnost nekajkrat tedensko lahko pripomore k boljšemu spancu. Priporočena je telovadba v jutranjih ali popoldanskih urah, saj ste lahko po večernih športnih aktivnostih preveč nabiti z energijo, da bi lahko dobro spali.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn